آخرین اخبار : 

5 ترفند برای انتخاب کلمات کلیدی درست

امروزه بسیاری از شرکت ها وبسایت های بسیار خوبی از نظر گرافیک و محتوا دارند. با اینکه هزینه ی زیادی بابت محتوای سایت خرج میکند ولی چرا در گوگل کم جستجو میشود؟

کم جستجو شدن در موتور های جستجو (google) دلایل زیادی دارد.ولی یکی از مهمترین دلایل، انتخاب نادرست کلمات کلیدی است.شما هرچقدر هم برای محتوای سایتتان هزینه کنید، اگر کلمات کلیدی درستی انتخاب نکنید و در محتوای وبسایت استفاده نکنید، مشتری ها شما را پیدا نخواهند کرد. ۵ ترفند به شما یاد میدهد تا در گوگل بهتر جستجو شوید و مشتری های بالقوه ی خود را به مشتری های بالفعل تبدیل کنید.

چرا کار شما باید در صفحه ی اول گوگل باشد؟

۱-مثل یک مشتری فکر کنید

هنگام انتخاب کلمات کلیدی، خودتان را جای یک مشتری بگذارید و فکر کنید که اگر شما میخواستید در موتور جستجو کلمه ای جستجو کنید، چه کلمه ای را انتخاب میکردید.شما همچنین میتوانید از دوستان، خانواده و … کمک بگیرید تا بتوانید بهترین کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید.

۲-مطالعه و تحقیق در مورد رقبا

مهمترین کاری که باید در این بخش انجام دهید، خریدن یک دفترچه است.به وب سایت های رقبای خود سری بزنید و محتوای وب سایت آن ها را بخوانید وببینید از چه meta tag هایی استفاده میکنند.تمامی tag ها را لیست کنید و طبق هدف کسب و کار خود از آن استفاده کنید.به یاد داشته باشید که بررسی کلمات کلیدی رقبا، فقط به شما کلمات کلیدی که فراموش کردید را یادآوری نمیکند.بلکه ایده ی شما نسبت به کارتان را هم گسترش میدهد.

۳-درک کلمات کلیدی دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند یا طولانی، ترکیبی از سه یا بیشتر از سه کلمه و جمله است.با اینکه به نظر میرسد کلمات کلیدی دم بلند جستجوی کمتری دارند، اما به طور کلی ترافیک بیشتری جذب میکنند، کمتر قابل رقابت هستند و راحتتر رتبه ی وبسایت شما را بالا می برند.پس از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید که بتواند به ارائه خدمات و محصولات شما کمک کند.

۴- از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنید

برای تحقیق توانایی کلمات کلیدی هدفتان، از ابزارهایی مثل Google AdWords Keyword Tool  یا HubSpot’s Keyword Grader استفاده کنید.با استفاده از این ابزارها شما میتوانید اطلاعات مهمی مثل کلمات کلیدی پر بازدید، کلمات کلیدی رقبا، کلیدواژه های  مشابه و اطلاعات دیگر را جمع آوری کنید.

۵-نتایج را بررسی کنید

فراموش نکنید پس از انتخاب کلید واژه مناسبتان، حتما آنها را تحت نظر داشته و آنالیزشان کنید.بسیاری از ابزار هایی که در بالا اشاره شد، میتوانند در این کار به شما کمک کنند.

فراموش نکنید که تا میتوانید از کلید واژه ها استفاده کنید و آنها را در وبلاگ ها، پست های شبکه های اجتماعی، محتوای وبسایتتان و …… استفاده کنید.

کلید واژه ها مدام در حال تغییر هستند.برای اینکه از رقبای خودتان عقب نمانید، همیشه کلید واژه های خود را به روز رسانی کنید.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

, , , ,

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *